دلم می خواد چله بذارم، مثه قدیما یه چیزی رو شروع کنم و هنوز تموم نشده حاجت روا شم؛ ولی این روزا حس تاریکی و سیاهی دارم روحمو می گم.

حس می کنم که دیگه اون بلوریت، شفافیت حتی خلوص سابقو نداره. دیشب فک می کردم حتی دیگه خدا هم ازم ناامید شده ولی مرام به خرج داد و صبح بهم نشون داد منو بخشیده با اینکه بازم عهد شکستم ولی امیدم به بخشندگی خداست.

هنوز دلم می خواد چله بذارم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
رها و رزا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://RandR.blogsky.com

وبت خیلی رویاییه به ما سر بزن... مهمونیم تازه کاریم

ماهور یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

دقیقا منم همین حسو دارم
کاش که بیاد ببرتم از این دنیا که جز عذاب چیزی نداره

RANIJAN.COM دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

وبسایت جالبی دارید
از شما درخواست میکنم جهت آشنایی با وبسایت RANIJAN.COM به این سایت مراجعه کنید
آموزشگاه آنلاین RANIJAN.COM
منتظر شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد