دارم میام زیارتت

دوباره دارم میام حرمت، واسه برچیدن دونه هایی که ریختی توی حیاطت. دلم چقدر هوای هوای پاک حرمتو کرده بود این بار قسمت کن بدون دردسر و مزاحمت و با اشتیاق فراوون بیام زیارتت.

دوست دارم مخصوصا حالا که همه چیزو جور کردی تا برای تولدت توی حرمت باشم :)))

از پیله تا پرواز

دارم پروانه می شم دارم پیله هامو پاره می کنم. چه دردی داره پروانه شدن چه حس غریبی داره این تغییر. خدا جون می دونم هستی منو محکم بغل بگیر تا نفهمم درد این تغییراتو.

ببخش منو به خاطر گریه های زیادم به خاطر گلایه هام. می دونم هر تغییری یه تاوانی داره باید یه چیزایی رو فدا کرد چه شیرینه چند ماه بعد که می بینم پروانه شدم دارم تا تو پرواز می کنم شعله هیچ شمع و نور خورشید نمی سوزنه بالهامو چون تو هوامو داری. می دونم تا این پیله رو کامل پاره کنم و بیام بیرون طول می کشه و حسای عجیب ولی تا تو هوامو داری نگران نیستم :)))

حس خوب حضورت

       این روزا حس عجیبی دارم حس نزدیک شدن به رویاها و آرزوها. مهربانا ممنون از حضورت توی زندگیم. نه از اینکه قبلا نبودی چرا بودی از قبل از من بودی وقتی هیچ نبود تو بودی. از اینکه متوجه حضورت کردی منو ممنون. می دونم می دونی که این روزا به خاطر حس حضورت حالم خوبه حتی اون وقتایی که به نظر سخت و لاینحل می رسه مسائل تو هستی و این که می دونم هستی خیلی آرامش بخشه. درسته دلتنگ آدما و اونایی که دوسشون دارم می شم. ولی یه حسی می گه فاصله بیشتر از اینو هم می تونم تحمل کنم چون تو حضور داری توی زندگیم توی قدرتمند تو مهربان توی عالم به همه چیز تو مالک همه چیز تو بهترین بهترینا.

      زندگیم آرووم آرووم داره عوض می شه تغییر می کنه اینم حس خوبی میده می دونم که همه ی همش کار تو. دوست دارم خدا می دونم که می دونی می خوام بگم عاشق اینم که بهت بگم دوست دارم. وقتی از همه جا می مونم یا یه حس غریب میاد توی وجودم چه خوبه که اشکام فقط توی حضور تو می ریزه تو آروومم میکنی اون لحظه هاست که حس می کنم توی آغوشت هستم و بهم می گی نترس ناراحت نباش حواسم بهت هست. خدا ممنون از این حس خوب.

      کمکم کن بهتر بهتر از این باشم. یعنی بهترین باشم. کمک کن تا ایمان بیارم به خواستن توانستن است و به اینکه اراده تو بالاترین اراده هاست.