تفاوت

     از پنجره ی خونه هر روز بیرون رو نگاه می کنم چیزهایی که همیشه می بینم ۲ تا خونه و چندتایی پرنده که همیشه منتظرند واسشون نون خرد کنی تا بیان بخورن. یک خونه ای که همیشه بهش خیره می شم خونه ی خیلی قدیمیه که قاب پنجره هاش چوبیه و حیاط دارند توی حیاطشون تخت دارن٬ وقتی که هوا گرم بود آدمای اون خونه صبحونه شون رو روی اون تخت می خوردن. خونه رو به آفتابه که توی این هوای سرد تابیدن آفتاب توی خونه ی آدم نعمتیه چون حرارت آفتاب تابستون را نداره و دراز کشیدن زیر این آفتاب حس خوبی میده.  

 

     یه روزی که از پنجره داشتم بیرون را نگاه می کردم به یکی از دوستام گفتم که خیلی دوست داشتم الان توی اون خونه زندگی می کردم اون در جواب به من گفت: توی اون خونه ی قدیمی!!! سقفش میریزه رو سرت. برام خیلی جالب بود تفاوت دید و نظرها. چون من اون لحظه داشتم به اون آفتابی که توی اون خونه می تابید فکر می کردم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

امیر پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

آره واقعا ، زاویه نگاه ها خیلی متفاوته ... همزمان با تعریفت منم داشتم به آرامش توی اون خونه فکر می کردم ...

شیوا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.shabe-man.blogsky.com

سلام دوست عزیز!
وبلاگ بسیار زیبایی داری
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
من شمارو لینک میکنم ....موفق باشی.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد